Free shipping when buying 2 or more products. Order now!
ນະໂຍບາຍການຈັດສົ່ງ ແລະ ຂົນສົ່ງ – Delivery policy
theCi ດຳເນີນການຈັດສົ່ງສິນຄ້າເຖິງມືລູກຄ້າ. ຫຼັງຈາກໄດ້ຮັບຄຳສັ່ງຊື້ຈາກຜູ້ຊື້ ແລະ ໄດ້ຢືນຢັນຂໍ້ມູນການສັ່ງຊື້ຜ່ານໂທລະສັບແລ້ວ, theCi ຈະດຳເນີນການຈັດສົ່ງສິນຄ້າຕາມຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າ.
ຂອບເຂດການນຳໃຊ້
theCi ໃຫ້ບໍລິການຈັດສົ່ງສິນຄ້າທົ່ວປະເທດ. ລູກຄ້າສາມາດກວດສອບ, ຕິດຕາມເສັ້ນທາງ ຫຼື ສະຖານະຂອງຄຳສັ່ງຊື້ທີ່ໄດ້ສັ່ງໄວ້ໄດ້ຕະຫຼອດເວລາ.
ໄລຍະເວລາການຈັດສົ່ງ
ລູກຄ້າຈະໄດ້ຮັບສິນຄ້າຊ້າສຸດແມ່ນ 7 ວັນຫຼັງຈາກສຳເລັດການສັ່ງຊື້. ເວລາເກັບຮັກສາ ແລະ ການຈັດສົ່ງຈະໄວ ຫຼື ຊ້າແມ່ນຂຶ້ນກັບບໍລິສັດຂົນສົ່ງຢູ່ທີ່ຢູ່ທີ່ລູກຄ້າໄດ້ແຈ້ງໄວ້ໃນເວລາສັ່ງຊື້.
ຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ສິນຄ້າທີ່ຂົນສົ່ງ
- ບໍລິສັດຈະຮັບຜິດຊອບຕໍ່ສິນຄ້າ ແລະ ຄວາມສ່ຽງຕ່າງໆ ເຊັ່ນ: ການສູນຫາຍ ຫຼື ການເສຍຫາຍຂອງສິນຄ້າຕະຫຼອດຂະບວນການຂົນສົ່ງຈາກສາງຂອງພວກເຮົາໄປຫາລູກຄ້າ.
- ລູກຄ້າມີໜ້າທີ່ກວດສອບສິນຄ້າເມື່ອໄດ້ຮັບສິນຄ້າ. ເມື່ອພົບວ່າສິນຄ້າເສຍຫາຍ, ມີຮອຍຂີດຂ່ວນ, ແຕກ, ບຸບ, ຫຼື ສິນຄ້າບໍ່ຖືກຕ້ອງ ໃຫ້ເຊັນຢືນຢັນສະຖານະຂອງສິນຄ້າກັບພະນັກງານຂົນສົ່ງ ແລະ ແຈ້ງພະແນກບໍລິການລູກຄ້າທັນທີຕາມເບີສາຍດ່ວນ
- +8562029997355
- ຫຼັງຈາກທີ່ລູກຄ້າໄດ້ເຊັນຮັບສິນຄ້າແລ້ວໂດຍບໍ່ມີການບັນທຶກ ຫຼື ສະແດງຄຳຄິດເຫັນໃດໆກ່ຽວກັບສິນຄ້າ. ບໍລິສັດຈະບໍ່ຮັບຜິດຊອບຕໍ່ຄຳຮ້ອງຂໍປ່ຽນຄືນຍ້ອນການເສຍຫາຍ, ຮອຍຂີດຂ່ວນ, ແຕກ, ບຸບ, ສິນຄ້າບໍ່ຖືກຕ້ອງ,… ຈາກລູກຄ້າໃນພາຍຫຼັງ.
- ຖ້າຫາກບໍລິການຂົນສົ່ງແມ່ນເລືອກ ແລະ ຖືກກຳນົດໂດຍລູກຄ້າ, ລູກຄ້າຈະເປັນຜູ້ຮັບຜິດຊອບຕໍ່ສິນຄ້າ ແລະ ຄວາມສ່ຽງຕ່າງໆ ເຊັ່ນ: ການສູນຫາຍ ຫຼື ການເສຍຫາຍຂອງສິນຄ້າຕະຫຼອດຂະບວນການຂົນສົ່ງຈາກສາງຂອງບໍລິສັດໄປຫາລູກຄ້າ. ລູກຄ້າຈະຮັບຜິດຊອບຄ່າຂົນສົ່ງ ແລະ ຄວາມເສຍຫາຍທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ.
ຄ່າຈັດສົ່ງ
ຂຶ້ນຢູ່ກັບກໍລະນີ, ລູກຄ້າອາດຈະຕ້ອງຈ່າຍຄ່າຈັດສົ່ງເພີ່ມ.
ນະໂຍບາຍກວດສອບສິນຄ້າ
- ເມື່ອໄດ້ຮັບສິນຄ້າ, ລູກຄ້າມີສິດຮ້ອງຂໍໃຫ້ພະນັກງານຈັດສົ່ງເປີດກ່ອງໃຫ້ກວດສອບ ແລະ ຖ່າຍວິດີໂອຕະຫຼອດຂະບວນການກວດສອບສິນຄ້າ.
- ໃນກໍລະນີທີ່ສິນຄ້າທີ່ຜູ້ຂາຍຈັດສົ່ງບໍ່ຖືກຕ້ອງກັບປະເພດສິນຄ້າທີ່ສັ່ງ, ລູກຄ້າມີສິດທີ່ຈະສົ່ງຄືນສິນຄ້າ ແລະ ບໍ່ຕ້ອງຊຳລະເງິນ.
- ໃນກໍລະນີທີ່ລູກຄ້າໄດ້ຊຳລະເງິນກ່ອນໜ້ານີ້ແລ້ວ ແຕ່ຄຳສັ່ງຊື້ບໍ່ຖືກຕ້ອງ, ລູກຄ້າມີສິດຮ້ອງຂໍເງິນຄືນທັງໝົດ ຫຼື ຮ້ອງຂໍໃຫ້ຈັດສົ່ງຄຳສັ່ງຊື້ໃໝ່ຕາມທີ່ໄດ້ສັ່ງ.